Dažniausiai užduodami klausimai


1. Kaip sužinoti mano katilo modelį?

  • Jeigu Jūsų katilas yra pakabinamas, katilo modelis dažniausiai yra parašytas ant katilo žiūrint iš priekio viršutiniame dešiniajame kampe, pvz.: Vitodens 200. 
  • Jeigu Jūsų katilas yra pastatomas, katilo modelį galite rasti arba priekinio dangčio viršuje per vidurį, arba ant viršutinio katilo dangčio dešiniame viršutiniame kampe rasite delno dydžio lipduką, kuriame parašytas modelis, pvz.: Vitogas 050.
  • Jeigu nepavyko rasti katilo modelio, jis visuomet bus parašytas garantiniame talone. Nepameskite garantinio talono net ir po to, kai garantija baigėsi, tai tam tikrais atvejais gali labai padėti sprendžiant atsiradusias problemas katile.

2. Kodėl kviečiant serviso tarnybą katilo remontui, reikia nurodyti katilo numerį ir modelį?

  • Kiekvienas VIESSMANN įrenginys turi savo unikalų šešiolikos skaitmenų numerį. Numeris priskirtas tik konkrečiam įrenginiui. Numeris koduoja konkrečią ir išsamią informaciją apie konkretų įrenginį: katilo modelis, galia, tipas ir t.t. Siekiant kokybiškai aptarnauti klientus, vykdami šalinti gedimų, mes visuomet vežamės atsarginių detalių komplektą. Tam, kad galėtume tiksliai parinkti detales, būtinas unikalus katilo numeris.

3. Kur galiu rasti katilo numerį?

  • Katilo numeris yra 16 skaitmenų numeris, visuomet prasidedantis skaičiumi 7. Prie katilo numerio visada rasite brūkšninį kodą. Katilo numerį taip pat galite rasti ir savo katilo garantinio talono langelyje "įrenginio numeris"
  • Katilo numerį lengvai galite rasti keliose vietose ant katilo. Nesvarbu, ar tai pakabinamas, ar pastatomas katilas, ant katilo viršutinio dangčio yra delno dydžio lipdukas, kuriame įrašytas katilo modelis, kiek žemiau – brūkšninis kodas ir 7- netu prasidedantis katilo numeris. Jeigu Jūsų katilas yra pakabinamas ir su priekyje esančiu valdymo skydelio dangteliu, dangtelio vidinėje pusėje rasite stačiakampio formos lipduką, kuriame be kitos informacijos bus ir šešiolikos skaitmenų katilo numeris.

4. Koks yra Heating Service įmonės serviso tarnybos darbo laikas?

  • Mūsų specialistai dirba nuo pirmadienio iki sekmadienio, taip pat ir šventinėmis dienomis. Daugiau informacijos rasite čia.

5. Per kiek laiko nuo gedimo registravimo momento pašalinate gedimą?

  • Informuojame, jog mūsų serviso tarnybos veikla yra griežtai kontroliuojama šildymo įrangos gamintojų. Mūsų serviso tarnybos veiklai yra taikomi darbo prioritetai. Pirmiausia privalome šalinti garantinius gedimus, po to negarantinius. Antra prioritetinė veikla - naujos įrangos (katilų) paleidimas - derinimas. Trečioji - techninis įrangos aptarnavimas. Ketvirtoji - visi likusieji nepaminėti papildomi darbai (reguliatoriaus įrengimas, sistemos modernizavimas ir t.t.). Veikdami tokia tvarka, kartais labai prašome Jūsų suderinti kitą susitikimo laiką, nei buvome sutarę, dėl katilo techninio aptarnavimo, ar kito mažiau prioritetinio darbo. Iš anksto atsiprašome už galimus nepatogumus ir tikimės Jūsų supratimo bei solidarumo. AČIŪ JUMS! 

6. Kokiuose Lietuvos miestuose dirba Heating Service katilų serviso tarnyba?

  • Mūsų serviso tarnyba veikia visoje Lietuvoje. 

7. Kokios akcijos "2+2 metai" sąlygos? 

  • AKCIJA “2+2 metai” galioja nuo 2014 m. balandžio mėn. 16 d. iki š.m. spalio 1 dienos.
  • "2+2 metai", tai VIESSMANN įrangos garantija, kurią pirmus 2 metus suteikia pats įrangos gamintojas, kitus 2 metus suteikia HEATING SERVICE. Viso, VIESSMANN įrangos vartotojas gauna 4 metų garantiją įrangai! 
Būtina laikytis kelių sąlygų:
  1. VIESSMANN įranga pas klientą turi būti sumontuota teisingai, pagal gamintojo reikalavimus;
  2. VIESSMANN įrangos paleidimą-derinimą atlieka HEATING SERVICE įmonės specialistai;
  3. Po kiekvienų metų įrangos eksploatacijos įmonės HEATING SERVICE specialistai atlieka VIESSMANN įrangos techninį kasmetinį aptarnavimą (privalomi 3 techniniai aptarnavimai);
  4. VIESSMANN įrenginiai veikia tinkamomis sąlygomis (švarus tiekiamas oras, neagresyvi dulkėtumo, koroziją sukelianti aplinka, tinkamas elektros tinklo maitinimas, vandens kietumas, kuriuo užpildyta šildymo sistema neturi viršyti 16,8 °dH (vokiškų laipsnių) vandens kietumo);
  5. Šildymo technika eksploatuojama laikantis VIESSMANN įrangos “Vartotojo instrukcijoje” pateiktais nurodymais;
  6. Šildymo technika nėra niokojama. 
Jeigu vandens kietumas nėra tinkamas, siūlome itin palankiomis kainomis pas mus įsigyti vandens minkštinimo stotelę VIESSMANN AQUAHOME, kuri užtikrins Jūsų šildymo technikos patikimą darbą. Mėgausitės minkštu vandeniu buityje. Nereikės jokių minkštinimo priemonių skalbyklei, indaplovei ir kitiems vandenį naudojamiems įrenginiams. Nereikės šveisti kalkių nuosėdų nuo dušo kabinų, vonios kambario sienų ir įrangos, virdulių ir t.t.. Viskas spindės švara, visi buities įrenginiai tarnaus ilgiau, sutaupysite pinigų minkštinimo priemonėms, nes jos bus nereikalingos.