Gedimų šalinimas: I - V nuo 8 iki 17 val.; VI - VII ir švenčių dienomis nuo 9 iki 16 val.
Serviso tarnybos tel.: 8 655 73758
Paleidimas-derinimas

Paleidimas – derinimas yra atliekamas naujiems šildymo įrenginiams. Jis užtikrina įrenginio patikimą, saugų veikimą ir suteikia garantiją.

Mūsų specialistai Jūsų šildymo įrenginiui paleidimo-derinimo metu:

  • patikrins ar įrenginys sumontuotas pagal gamintojo reikalavimus;
  • jei reikia, instaliuos įrenginio priedus;
  • patikrins įrenginio veikimo procesą ir jį sureguliuos;
  • atliks įrenginio automatikos ir priedų programavimą;
  • paaiškins kaip naudotis įrenginio vartotojo instrukcija;
  • pamokys teisingai eksploatuoti įrenginį ir paaiškins garantinio aptarnavimo sąlygas;
  • užpildys reikiamus dokumentus.

Atkreipiame dėmesį, kad įrenginio ilgalaikį ir patikimą veikimą užtikrina jo nuolatinė priežiūra ir periodiniai techniniai aptarnavimai.



Techninė priežiūra

Šildymo įrenginio savininkas atsako už patikimą ir saugų įrenginio eksploatavimą, nuolatinę priežiūrą ir periodinį techninį aptarnavimą pagal 2007/01/09 LR Ūkio Ministro įsakymą Nr. 4-6. 

Norint užtikrinti saugų, sklandų, efektyvų ir ilgalaikį eksploatuojamo šildymo įrenginio darbą būtina atlikti kasmetinį techninį aptarnavimą. Jį rekomenduojama atlikti pasibaigus šildymo sezonui arba prieš prieš jį.

Mūsų specialistai Jūsų šildymo įrenginiui techninio aptarnavimo metu:

  • patikrins įrenginio sujungimus  ir esant nesandarumams - juos sutvarkys;
  • pašalins susikaupusius nešvarumus įrenginio viduje ir išorėje;
  • išvalys filtrus;
  • suderins išsiplėtimo indus;
  • patikrins įrenginio veikimo procesą ir jį sureguliuos;
  • patikrins visas numatytas funkcijas ir jas sureguliuos;
  • atliks diagnostiką informuos apie įrenginio būklę;
  • atsakys į rūpimus klausimus;
  • užpildys dokumentus.

Atkreipiame dėmesį, kad kasmetinio techninio aptarnavimo metu atliekama diagnostika gali padėti identifikuoti galimus gedimus, kurie atsiranda dėl susidėvėjusių dalių ir pan.



Diagnostika

Atsiradus šildymo įrenginio sutrikimams mūsų specialistai atliks diagnostiką ir nustatys sutrikimo priežastis. Esant galimybei jas iškart pašalins. Jei nepavyksta gedimo pašalinti to pačio vizito metu, tuomet jį pašaliname per įmanomai trumpiausią laiką, kadangi dirbame ir vakarais bei savaitgaliais ir turime savo atsarginių detalių sandėlį, kuriame nuolat palaikome būtiniausias detales.



Remontas

Sugedus šildymo įrenginiui mūsų specialistai pašalina gedimą per įmanomai trumpiausią laiką nuo Jūsų kreipimosi į mus, kadangi gedimus šaliname vakarais bei savaitgaliais.

Atliekame tiek garantinį, tiek pogarantinį remontą.

Gedimus šaliname ne tik darbo metu:

  • I - V nuo 8 iki 17 val.
  • VI - VII ir švenčių dienomis nuo 9 iki 16 val.

Atkreipiame dėmesį, kad turime savo atsarginių detalių sandėlį, todėl dažniausiai gedimus pašaliname tą pačią arba vėliausiai kitą dieną (išimtys - klientas pats negali priimti į objektą arba/ir neturime atsarginių detalių ir negalime jų gauti per 24 val.).



Atsarginės dalys

Siekdami užtikrinti Jūsų šildymo įrenginio nenutrūkstamą eksploatavimą, esame įsteigę atsarginių detalių sandėlį, kuriame nuolat palaikome būtiniausias atsargines detales

Detales, kurių reikiamu metu neturime savo sandėlyje, užsakome iš gamintojo ir esant galimybei pristatome kitą darbo dieną po užsakymo.

Atkreipiame dėmesį, kad detales keičiame tiek garantiniu, tiek pogarantiniu laikotarpiu

Atsarginių detalių sandėlis dirba darbo dienomis 8 - 17 val.

Budintis servisas dirba kasdien:
- darbo dienomis 8 - 17 val.
- poilsio ir švenčių dienomis 9 - 16 val.

Atsarginių detalių užsakymas:
8 655 73758
vi.et@hservice.lt



Priedai

Šildymo įrenginių priedai padeda sutaupyti išlaidas šildymui ir padidina komfortą, todėl galime Jums pasiūlyti šiuos priedus:

- kambario temperatūros reguliatorius;

- internetinio (nuotolinio) valdymo modulius;

- zoninio valdymo sistemas.